" Рициново масло за красота"

      С огромно удоволствие днес ще Ви разкажа,за любимото ми рициново масло.През изминалите няколко месеца,то заема специално място,в шкафа ми с продукти"Грижа за кожата".Имам чувството,че го използвам толкова често,колкото кремовете си за лице :) Невероятно лесно за употреба,а кожата след него....е направо уникална,дори зоната около очите е подхранена и сияеща.Процедурата ми отнема не повече от десет минути,а ефекта който получавам е наистина "УАУ".Невероятен стимулатор на колаген в кожата,който изглажда финните бръчици и забавя стареенето.Възможно ли е всяка една от нас да има гладка,свежа и сияйна кожа,и то без да е вложила солидна сума пари???Да....необходимо е само едно-постоянство.Ежедневната му употреба,на зоната под очите ми заличи появилите се финни линии(през този период не съм използвала околоочен крем).Нанасям няколко капки,затоплено масло с безименния пръст,с леки потупвания без да натискам или разтягам зоната под очите.След това го оставям да се абсорбира от кожата.Същото правя и на лицето си,като с леки масажни движения разпределям равномерно любимият си "еликсир"(преди това кожата ми задължително е почистена).Красивия и озарен вид на кожата,се забелязва почти мигновено.Мога да кажа,че се пристрастих към тази процедура.Много държа на идеалния вид на моята кожа,и се старая да я поддържам в отлично състояние.Подбирам с повишено внимание,всичко.....което използвам.Избирам доста прецизно и взискателно това,което си купувам(чета внимателно,съдържанието на всеки продукт,независимо от цената му),защото има доста скъпи брандове "бъкащи от химии",които не бих използвала никога.

    

Коментари

Популярни публикации