"Златна грижа за кожата"


Фокусът на днешната публикация, е насочен върху така наречената "Златна грижа за кожата на лицето"....А именно едни мои, много любими маски, които смея да твърдя, че съм използвала достатъчно дълго време, за да бъда обективна в оценката си. Използвам ги два пъти месечно за вечерната си рутина.
1. Luxury MASK WITH GOLD- е едно страхотно и истинско Гурме изживяване и грижа, за всеки тип кожа. Злато, шампанско, хайвер и екстракт от перли, регенерират кожата в дълбочина. След използването на тази продукт, комфорта на кожата ми е 100% гарантиран. Една от най- продаваните маски в Германия на Schaebens, за изминалата година " работи" успешно за мен ;)
2. GOLD LIFT EXPERT-  Като цяло продуктите на Eveline cosmetics, не са ми познати. Повечето, които лично аз съм срещала са за една възраст, от която аз все още съм далеч. :) Но от тази маска, една моя много близка приятелка беше меко казано....очарована. Така реших, да я пробвам и аз. Отначало се притеснявах, защото тя е за: зряла, суха и чувствителна кожа. Но със състава си от: 24К gold,matrixyl,hyaluron,collasurge...е отлична за плътността на кожата. Използвам я само за Т-зоната.
3.АCTIVE GOLD-  "Златната колагенова маска за околоочна зона" на VICTORIA beauty, изглажда финните бръчици около очите. Тя подхранва, хидратира,и подобрява еластичността на кожата. Спомага за намаляване появата на бръчки в околоочната зона. Облекчава умората в очите, като намалява тъмните кръгове и предпазва от появата на торбички. За мен тя е една от незаменимите ми маски за околоочната зона, защото имам вече от тези така "натрапчиви" и "досадни" финни линии, а понякога дори и леки торбички. Спасявала ме е много пъти :) :) :)
4..АCTIVE GOLD- " Колагенова златна маска", отново на VICTORIA beauty- е от две части. Може да се използват и отделно. Това, което не ми харесва е, че е малко неудобна....20,30 минути пълен покой...но благодарение на най-модерната технология, веществата съдържащи се в нея...хилуронова киселина, витамин В3, еластин, витамин Е, лесно се абсорбират от кожата под въздействието на телесната температура и проникват дълбоко в нея. След тази маска чувствам кожата си свежа, мека, подхранена и еластична. 
Това в общи линии е за " Златните маски", което мога да споделя с вас.:) :) :) Надявам се,че поста ми е бил интересен :) и полезен за Вас :)

Коментари

Популярни публикации